Ай Еф Джи Лизинг/IFG Leasing

www.ifgleasing.eu

четвъртък, 7 март 2013 г.

Как да сме максимално производителни-бизнесът на бъдещето?




Традиционните дейности, умения, стратегии и начини за вършене на нещата вече не са валидни. Кризата е постоянна и се самозахранва.
В такава обстановка не може да правим нещата по обичайния начин.Съвременната икономическа реалност означава, че всеки се съревновава с всеки. Всички ние сме част от глобалната конкуренция- като личности, като фирми, като нации. Бизнесът на бъдещето означава засилена конкуренция – във всички области и навсякъде. Повече продукти, повече пазари, повече хора, по- голяма конкуренция. Основните предпоставки за осъществяване на бизнес стават все по- достъпни за всички. Затова е необходим непрестанен стремеж към „различност”- това е изходът- правете нещо различно, правете нещо революционно ново за да бъдете уникални. Но уникалността Ви трябва да приеме ново изражение, а не по стария начин като добавите няколко екстри към продукта си. Доскоро в успешните продукти се влагаха малко знания и много материали, но новите ценности са изградени от малко материали и много мисъл.
Съвременните конкурентни предимства са леки, като полъх на вятъра. Затова:
·                     Движете се
·                     Движете се по- бързо
·                     Раздвижете се незабавно.
иБизнесът на бъдещето означава, че ще възникват все повече и повече въпроси с все по- малко общовалидни отговори. Ако съумеете да задавате умни въпроси, да ги формулирате по неподражаем начин и да изпреварвате другите, непременно ще спечелите преднина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар