Традиционните дейности, умения, стратегии и начини за вършене на нещата
вече не са валидни. Кризата е постоянна и се самозахранва.
В
такава обстановка не може да правим нещата по обичайния начин.Съвременната
икономическа реалност означава, че всеки се съревновава с всеки. Всички ние сме
част от глобалната конкуренция- като личности, като фирми, като нации. Бизнесът
на бъдещето означава засилена конкуренция – във всички области и навсякъде.
Повече продукти, повече пазари, повече хора, по- голяма конкуренция. Основните
предпоставки за осъществяване на бизнес стават все по- достъпни за всички. Затова
е необходим непрестанен стремеж към „различност”- това е изходът- правете нещо
различно, правете нещо революционно ново за да бъдете уникални. Но уникалността
Ви трябва да приеме ново изражение, а не по стария начин като добавите няколко
екстри към продукта си. Доскоро в успешните продукти се влагаха малко знания и
много материали, но новите ценности са изградени от малко материали и много
мисъл.
Съвременните
конкурентни предимства са леки, като полъх на вятъра. Затова:
·
Движете се
·
Движете се по- бързо
·
Раздвижете се незабавно.
иБизнесът на бъдещето означава, че ще възникват все повече и повече въпроси с все по- малко
общовалидни отговори. Ако съумеете да задавате умни въпроси, да ги формулирате
по неподражаем начин и да изпреварвате другите, непременно ще спечелите
преднина.
Няма коментари:
Публикуване на коментар