Ай Еф Джи Лизинг/IFG Leasing

www.ifgleasing.eu

четвъртък, 8 август 2013 г.

15 изстрадани истини на Мерилин Монро



15 изстрадани истини от най-известната блондинка на всички времена Мерилин Монро (Норма Джин Бейкър):
1. Най-добрият начин да стоиш настрана от проблемите е никога да не се оплакваш и да не молиш за нищо.
 2. Ако не можеш да накараш едно момиче да се усмихне - не можеш да го накараш да направи нищо!
 3. Несъвършенството е красота, лудостта е гениалност и е по-добре да бъдеш абсолютно нелеп, отколкото абсолютно скучен.
 4. Ако не можеш да се справиш с мен, когато съм най-лоша, тогава със сигурност не ме заслужаваш, когато съм най-добра.
 5. Никога не знаеш какъв ще е животът, докато не го изживееш.
6. Ако си решил да си двуличник, нека поне едното ти лице е хубаво.
7. Дай на една жена удобни обувки и тя ще покори света!
8. Добра съм, но не съм ангел. Прегрешавам, но не съм дявол.
9. Колко грешно е жената да очаква мъжът да и изгради света, който желае, вместо сама да го създаде.
10. Мъж - това е човек, който винаги забравя твоя рожден ден и никога не изпуска случай да назове твоята възраст.
11. Мъжете изпитват истинско уважение към всичко, което е скучно.
12. Не прощавам на хората, защото съм слаба, прощавам им, защото съм достатъчно силна да знам, че хората правят грешки.
13. По-добре е да не си щастлива сама, отколкото да не си щастлива с някого.
14. Понякога ще бъркаш, това е универсална истина. Но хубавото е, че ти решаваш как ще сбъркаш.
 15. Тук се плащат хиляди за целувка и 50 цента за душата ти. Знам го, защото често се отказвам от хилядите, за да запазя това, което струва 50 цента!

                                                                                                                                     
Уеб сайт: https://ifgleasing.eu/
Телефон: 0700 19 120

Няма коментари:

Публикуване на коментар